dimecres, 17 de setembre del 2008

Pensaments: CARTES DES DE DUBLÍN


Hughenot.Cementery.Jaume.Colomer.Costa


8 de Juliol de 2008
Apartament 40
Bride Strt. (St. Patrick
Cathedral)
Dublín


Reflexions, Pensaments, Dubtes i Escrits.
Reflexions, Pensaments, Dubtes i Escrits per la Berta.
Reflexions, Pensaments, Dubtes i Escrits per la Berta, però per mi.
Sempre que em trobo lluny de casa, em sento trist. Content d'estar trist.
Melancolia.
Suposo que ser lluny de casa, i estar envoltat de persones desconegudes; és per molta gent, el què significa està enyorat.
Jo no ho crec.
No hi ha angoixa. És sentiment de Singularitat.
Durant quasi tot el dia, estic envoltat de persones, que pensen en anglès. La veu dins el meu cap parla Català, i per tant aquest és l'idioma del meu pensament. Els meus pensaments només parlen amb mi, les meves idees són traduïdes per mi... però no pertanyen ja al meu llenguatge.
Aquesta és la singularitat. La barrera entre el pensament i l'entorn. Singularitat. ENYORANÇA.
Enyorança de la terra que sempre m'acompanya amb records i imatges dins el cap. Enyorança de Carrers, Places i Cases. Enyorança de la Gent que m'envolta i ocupa el meu temps. Enyorança de qui millor m’entén. Ella.
ENYORANÇA DE MI MATEIX.

Jaume Colomer i Costa